-

ewa-rembikowska : Wczoraj Warszawianka, dziś Kujawianka.

Komentarze użytkownika

@Krowa + czyli sojusz histerii z debilizmem. (11 kwietnia 2019 13:40)

Przecież TVN wie jak jest a idzie w fejki i memy. PiS wyjaśnia, ale... kto nie chce, nie słucha. To jest zabawa w głuchy telefon.

ewa-rembikowska
11 kwietnia 2019 16:47

@Krowa + czyli sojusz histerii z debilizmem. (11 kwietnia 2019 13:40)

Z tego co przeczytałam to ten program funkcjonuje od kilku lat . Na poprawę dobrostanu zwierząt,rolnicy różnych krajów UE otrzymali w obecnym budżecie ponad 1,5 miliarda Euro. Rząd PO  w 2013 roku tego programu nie przyjął.W Niemczech dopłaca się do świń utrzymywanych na ściółce, a w innych krajach istnieją dopłaty do bydła, które jest na wolnym wypasie. Finansowany jest z Programu rozwoju obszarów wiejskich (PROW). Możliwości zmiany w PROW-ie są kilka razy do roku. Najbliższy komitet w Brukseli będzie czerwcu.

A barany z opozycji się śmieją....choć generalnie są za dotacjami...

ewa-rembikowska
11 kwietnia 2019 15:14

@Morderstwo dla sławy, czy jednak zamach? (8 kwietnia 2019 21:09)

Coś się wymsknęło w wiki hiszpańskiej - 11 marca 1983 r. Była cesarzowa Zita - żona Karola ostatniego cesarza  w wywiadzie dla Kronen Zeitung w Wiedniu oświadczyła: „Napisano wiele legend. To, co zostało powiedziane, ogranicza się do podejrzeń i hipotez. Prawda jest taka, że ​​arcyksiążę Rudolf został zamordowany i że to morderstwo miało charakter polityczny. W naszej rodzinie zawsze znaliśmy prawdę, ale Franciszek Józef kazał wszystkim, którzy wiedzieli o zbrodni, przysięgać, że nigdy nic nikt nie powie ”. Za morderstwem stał podobno Georges Clemenceau. Trzba by dotrzeć do listopadowego wydania Kronen Zeitung z 1983 roku. 

ewa-rembikowska
10 kwietnia 2019 19:17

@Morderstwo dla sławy, czy jednak zamach? (8 kwietnia 2019 21:09)

Mnie też to uderzyło. Nie Szwajcar, tylko przybłęda Włoch, na dodatek anarchista. Jakoś dziwnie ne zauwazyli, że anarchiści, socjaliści i inni wywrotowcy mieli w Szwajcarii raj.

ewa-rembikowska
10 kwietnia 2019 14:07

@Morderstwo dla sławy, czy jednak zamach? (8 kwietnia 2019 21:09)

Być może jest to dobry kierunek poszukiwań.

ewa-rembikowska
10 kwietnia 2019 09:56

@Morderstwo dla sławy, czy jednak zamach? (8 kwietnia 2019 21:09)

Zgadza się. To co nam serwują w sprawie tych zgonów są to hagady, chyba nie ma żadnych rzetelnych opracowań uwzględniających wiedzę służb oraz cały kontekst sytuacyjny w kraju i na świecie. Z drugiej strony, czy Rudolf utrzymałby ciągłość dynastii? Podobno był chory wenerycznie? podobno po matce odziedziczył skłonności do depresji i autodestrukcji? miał poglądy liberalne, czy sam przypadkiem, by nie skaskował monarchii? Chyba faktycznie większą gwarancją ciągłości był Franciszek Ferdynand, ale go odstrzelili. 

Poza tym jaką rolę odgrywali Rotszyldowie na dworze i w gospodarce monarchii? Ujawnią kiedyś archiwa? 

 

ewa-rembikowska
10 kwietnia 2019 08:16

@Morderstwo dla sławy, czy jednak zamach? (8 kwietnia 2019 21:09)

Zwłaszcza Rudolfa. Cesarz nie pałał sympatią do Ferdynanda oraz do jego żony.

ewa-rembikowska
9 kwietnia 2019 23:34

@Morderstwo dla sławy, czy jednak zamach? (8 kwietnia 2019 21:09)

Ojciec Schiffa był brokerem Rotszyldów. Niemieccy żydzi z Frankfurtu.

ewa-rembikowska
9 kwietnia 2019 22:11

@Morderstwo dla sławy, czy jednak zamach? (8 kwietnia 2019 21:09)

Dzięki za informację, kupiłam teraz na allegro. Może te wspomnienia przydadzą się do kolejnych artykułów.

ewa-rembikowska
9 kwietnia 2019 19:09

@Morderstwo dla sławy, czy jednak zamach? (8 kwietnia 2019 21:09)

Albert Rotszyld był głównym  dyrygentem i grał pierwsze skrzypce w ck monarchii. Od niego zależał kredyt i generalnie funkcjonowanie każdego rynku - finansowego, przemysłowego, rolnego, nieruchomości.

ewa-rembikowska
9 kwietnia 2019 19:04

@Morderstwo dla sławy, czy jednak zamach? (8 kwietnia 2019 21:09)

Dokładnie, został przetransferowany cały  skarbiec Królestwa Obojga Sycylii. Południe zostało ogołocone ze wszystkiego i jeszcze musiało zapłacić za zjednoczenie.

ewa-rembikowska
9 kwietnia 2019 17:04

@Morderstwo dla sławy, czy jednak zamach? (8 kwietnia 2019 21:09)

Franiszek Józef bardzo przeżył śmierć żony, kochał ją taką jaka była i w przeciwieństwie do swojej matki nie starał się jej zmienić ani wtłoczyć w sztywny gorset ceremoniału dworu wiedeńskiego. Pozwolił, by żyła swoim rytmem. Pisali do siebie nieustająco.

ewa-rembikowska
9 kwietnia 2019 16:59

@Morderstwo dla sławy, czy jednak zamach? (8 kwietnia 2019 21:09)

Super! Fantastyczna ta rycina. Sisi była wysoką kobietą, miał 172 cm wzrostu, a on tylko 163 cm.

ewa-rembikowska
9 kwietnia 2019 15:59

@Morderstwo dla sławy, czy jednak zamach? (8 kwietnia 2019 21:09)

Ona wychowywała tylko  najmłodszą córkę, która z kolei uciekała od niej do ojca. Nie chciała pokochać Węgier i języka węgierskiego, wolała Wiedeń i język niemiecki.

ewa-rembikowska
9 kwietnia 2019 12:33

@Morderstwo dla sławy, czy jednak zamach? (8 kwietnia 2019 21:09)

Coś w tym może być. To morderstwo na pewno służyło podkopaniu morale Franciszka Józefa i było wymierzone w monarchię, która i tak kruszyła się pod własnym ciężarem.

ewa-rembikowska
9 kwietnia 2019 12:20

@Morderstwo dla sławy, czy jednak zamach? (8 kwietnia 2019 21:09)

I anoreksję. W sumie od początku małżeństwa. Teściowa a zarazem ciotka (siostra rodzona matki) ją przytłoczyła a rola przerosła. Zresztą w tej linii bawarskiej też był chów wsobny, więc i chorób było dużo.

Wszyscy jej współcześni zdawali sobie z tego sprawę i traktowali jak delikatną kwestię, wystarczy gazety poczytać. A Hollywood to jest propaganda, więc fakty trzeba naginać do tez.

ewa-rembikowska
9 kwietnia 2019 12:17

@Morderstwo dla sławy, czy jednak zamach? (8 kwietnia 2019 21:09)

Nawet więcej niż dwa razy, poprawiłam, dziękuję.

ewa-rembikowska
9 kwietnia 2019 10:40

@Morderstwo dla sławy, czy jednak zamach? (8 kwietnia 2019 21:09)

to wszystko było bardzo skomplikowane, eliminacja srebra w monetach USA i Rzeszy doprowadziła do zaburzeń w różnych miejscach i w różnych dziedzinach, w efekcie przez prawie cały świat przeleciał kryzys, który się zaczął w 1873 roku w Wiedniu. Dużo się w tamtym czasie działo.

ewa-rembikowska
9 kwietnia 2019 10:37

@Morderstwo dla sławy, czy jednak zamach? (8 kwietnia 2019 21:09)

To, że Karol ożeni się z Dianę było wspólną decyzją jego oraz Kamili, o czym Diana przecież nie wiedziała.

ewa-rembikowska
9 kwietnia 2019 10:31


 Poprzednia  Strona 2 na 57.    Następna